26 Mayıs 2020 Salı

ETLİ HUMUS

ETLİ HUMUS #hummus .

HUMMUS
Bu sefer haşlanmış hazır konserve nohut kullandım 1 kutu
1 çay bardağı tahin (ben daha fazla kıvamina gore ekliyorum)
Yarım çay bardagı su bazen biraz daha  fazla
1 limon suyu (tadına göre ilave edin )
Zeytin yağ
Kimyon
Tuz
Sarımsak
Humusu göz kararı kıvamına bakarak ayarlıyorum.Bütün malzemeleri  derin bir tasta blender ile püre haline getirin .
Kıvamı ilavelerle  ayarlayın.

KİMYON SOSLU KUZU ETİ
Kuzu etini siz dana seviyorsanız dana eti .
Zeytin yağ
Biber salçası
Toz kimyon
1 soğanı rendeleyip suyunu sıkın suyunu ete koyun .
Harmanlayın .
Ne kadar cok beklerse marina bir şekilde o kadar lezzetli olur .
Ben su katmadan 30 dakikada düdüklüde kontrollu pişirdim eti kendi yağı ve suyu yeterli.tuz ekleyin arzuya göre
.
.
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder